Na verzending van jouw factuur, verwachten we de betaling binnen 14 dagen na verzenddatum. Bij gebrek aan betaling ontvang je een eerste betalingsherinnering zonder kosten, de volgende betalingsherinnering verhogen we met een administratieve kost. De factuur en herinneringen op deze factuur worden altijd eerst verzonden naar het door jou opgegeven adres. Het ziekenhuis heeft echter het recht om, ook in het kader van niet-betaling, alle facturen en briefwisseling naar het wettelijke adres te sturen. Het is daarom van groot belang om elke adreswijziging mee te delen aan het ziekenhuis. Indien de post onbestemd terugkomt naar het ziekenhuis, sturen we deze facturen door naar ons advocatenkantoor voor verdere opvolging.
Lees de betalingsvoorwaarden van ons ziekenhuis in onderstaand document.
Vragen?
Bij vragen over de factuur of betalingsmoeilijkheden kan je contact opnemen met de financiële administratie:
- Telefonisch: 03 380 26 45 (alle werkdagen tussen 8.30 en 12.15 uur en tussen 13 en 16 uur)
- Bij betalingsmoeilijkheden, mail naar debiteuren.azvk [at] emmaus.be (debiteuren[dot]azvk[at]emmaus[dot]be)
- Bij vragen over je factuur, mail naar facturatie.azvk [at] Emmaus.be (facturatie[dot]azvk[at]Emmaus[dot]be)
Zorg dat je alle gegevens in je mail vermeldt of bij de hand hebt bij telefonisch contact zodat we jou snel kunnen verder helpen.